Post by dreninnarnopa on Feb 5, 2022 1:21:56 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Racing Fever: Moto ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Racing Fever: Moto IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mere guld ▞▞▞
▞▞▞ Racing Fever: Moto 2022 version ▞▞▞
Nå, spillet er ikke så godt, det er surt, når løbet fortsætter om natten, forsvandt alle bilerne, men kun indikator og baggrundslys kan ses, og du kan ikke let overhale dem, og nogle gange slår cyklen automatisk ind i barrikaden i begyndelsen af løbet, dvs. stort problem!!
Dette spil er utroligt, men det ville være sjovere, hvis det havde skarpe pludselige drejninger og mere åbne veje på valg som i virkeligheden, men den rigtige måde ville have en form for skilte.
Spillet har realistisk grafik og har ingen kedelige følelser. Vi kan spille det både offline og online. Cyklerne er stilfulde, og nogle af dem har også indiske cykler. Den har alle typer indstillinger. Men prisen på de mest stilfulde cykler er høj
hvorfor går ned hele tiden!!!! Android-version Lolipop 5.1 Galaxy Note 3.
Dette spil er som et raserispil. Men jeg kan godt lide raserispil. Jeg har et problem med, at annoncer kommer efter hvert niveau og en ting mere, det er dets kontroller. Jeg kunne godt lide dette spil, men jeg kunne ikke lide dets kontroller. Jeg vil give den tre stjerner
Wrost applikation nogensinde set i mit liv, spillet hænger i demo sektionen det sidder fast ubrugelig applikation, download aldrig nogensinde
Hej Gameguru, Vi har mere end 5 downloads i min familie. Jeg downloadede dette spil i 2019 og slettede det i april 2019, men jeg downloadede det nu i marts 2020, ligesom efter et år (2020), men jeg fik en fejl, som var i multiplayer mulighed, jeg kan ikke finde nogen spillere til at spille den siger fejl, mens mit internet også er tændt, løs venligst fejlen.
Placer venligst ikke annoncen i midten af bunden af skærmen, når løbet er i gang. For dem, der bruger knapper som kontrol, bruges den midterste skærm til bremsning, og nu på grund af annoncen kan jeg ikke trykke på bremsen, og jeg er nødt til at slukke for mine internetdata og spille. Vær ikke dum og løs dette problem. Jeg står også stadig over for problemet, når køretøjet automatisk ville køre til den ene side af vejen og styrte. Jeg er nødt til at genstarte hver gang jeg står over for dette problem
Jeg har virkelig ikke spillet meget. det er ok kunne bruge nogle drejningskontroller er gode
Når vi lige starter spillet, er der et normalt løb, men når vi er færdige med nogle flere niveauer, så har vi timet race, eliminationsløb, kørsel uden at sprække race, kørsel med politi, der slår dit løb og nogle mere normale løb, der er du jin, sameer og Paul kører med dig med biler Jeg ved ikke, hvorfor du jin, sameer og Paul har cykler som os.
annoncer annoncer annoncer annoncer hvis du ønsker at se mange annoncer spille dette spil, annoncer er mere end spil
da jeg prøvede at vippe til højre, lod den mig ikke dreje, og så snart jeg "mislykkedes" sagde den stadig, at jeg skulle vippe til højre. og dette er på første niveau
Sky Wars for Blockman Go Phiêu lưu vsbg
Dette er et meget smukt spil at spille. Hvis du vil købe en hvilken som helst cykel, vil du blive en højscorer. Forandring er kun konstant.
Ok for det første er multiplayer-systemet kun bots, hvilket er klart indlysende, fordi de er på niveau 1 og viser nøjagtig den samme PR, som du har, men antallet af køretøjer er også steget i multiplayer, igen virkelig irriterende. Andet problem er, at du ikke kan ændre karakterbilledet til nogen anden, det er kun den ene fyr, jeg foreslår at tilføje flere eller i det mindste lade os bruge vores egne billeder. Andet end at spillet er ret fantastisk og virkelig sjovt at spille, Jeg håber du får en stor forbedring af spillet.
Racing Fever: Moto Corrida axls
Kom nu... Jeg forventede en bedre lyd fra. I fyre... Cyklerne har ikke den kraft.. Lyden er patetisk.. I kan gøre det bedre
Det er det bedste spil i verden virksomheden arbejdede meget hårdt, og virksomheden var fremragende grafik og kommentere missionerne 50000 eller dedo men cykel er virkelig gode nyheder, ideer
alle klager over at sidde fast på niveau 12. nu sidder jeg også fast på niveau 12. og pvp (multiplayer) virker ikke. hvornår vil du rette dit spil? det er måneder siden sidste opdatering. Gør noget ved dette, ellers vil du miste dine spillere og indkomst. EDIT: DU BEVAREDE IKKE MIT SPØRGSMÅL. HVILKEN FORM FOR KUNDESTØTTE ER DETTE. GUD. KAN DU BARE FORTÆLLE MIG, OM DER STADIG VIL VÆRE EN OPDATERING? JEG LIKE DETTE SPIL, MEN DET SER UD TIL DET FORLADEDE.
Racing Fever: Moto Racing zygc
Dette spil er meget interessant og meget cool cykelhastighed er den bedste
Spillet er godt for tid, men for mange politibiler i spillet 😑 og for mange annoncer
Ville have været højere, hvis det ikke var for de flov reklamer, der gør, at du er nødt til at afvery *friendly* personte hele flipping-spillet. Jeg blev snydt for kontanter, xp og de noget værdiløse billetter. Billetterne er vildt svære at få fat i, og du kan ikke få dem, fordi du ikke får dem. Annoncerne vil ikke lade dig forlade. Bortset fra det er det et godt spil.
Racing Fever: Moto Motorsport rwm
Kontrollerne virker ikke. Skærm virker ikke. Værste spil nogensinde
Spillet er godt.. Men hvordan indlejrer man politibilen i dette spil. Nogle gange er det arbejde noget tid ikke...
Skal så man kan forbinde via Facebook
Spillet var sjovt, og grafikken var fantastisk, men motorlyden!!!Jeg kan ikke engang høre det ....tilføj venligst nogle lyddæmpermodifikationer og få motoren til at lyde mere realistisk tak
Jeg havde givet 4 stjernet indsættelse af 5 stjernet 4give, fordi det for god cykel og også let racer, men så dårlig fjer gerne for mange annoncer og også for meget trafik. ha ha og jeg kan ikke lide den dårlige fjer er det ikke fungerer multiplayer-muligheden, så jeg giver 4 stjerner, lad multiplayeren starte, jeg vil spille multiplayer, tak igen
oplevelsen er dårlig, og spilniveauerne er nemme
Det er et meget godt spil. Næsten bedste racerspil. Du har føjet en historie til dette spil. Men i din opdatering har modstanderne nu cykel, men jeg er tilfreds med biler. Opdater det venligst igen og lav kontroller som en ægte simulator. Den måde vi cykler på i det virkelige liv. Så kontroller skal være som en rigtig sim. Og opdater venligst nogle tunge cykler
Dette er meget godt spil, men et problem er, at multiplayeren ikke virker
Dette spil er sjovt at spille, det hjælper med at spilde tid, det ville være endnu bedre, hvis du ikke behøvede at låse op for fri tilstand, men det er min eneste klage, det er en god tidsspilder og er sjovt at spille
Racing Fever: Moto מירוצים itde
Det er spild af tid at installere dette spil, det er motorcyklistens kameratilstand hænger konstant fik mig ikke lov til at skifte til motorcyklistens anden kameratilstand
DETTE SPIL ER GODT MEN 1GBRM TELEFON OVERLEVER IKKE
Jeg har nået lvl 20 i dette spil på min gamle telefon, men da jeg prøvede at spille dette spil på min nye telefon, blev jeg bedt om at spille fra begyndelsen... Hvorfor? Jeg bruger den samme e-mail... Jeg tror, at dette spil ikke har Google play-sikkerhedskopifunktioner...
Hvad skete der med racermusikken Jeg fik den grønne cykel min favorit Jeg bliver ved med at gå ned, men spillet går ikke ned, gør det nemmere
Dette spil er fedt 😎. Men skal gøre det mere realistisk.
Inkluder venligst horn- og forlygtekontakter i dette spil. For når man overhaler et hvilket som helst køretøj, hjælper disse faktorer mere.. Alt i alt er dette et interessant spil. Jeg kan lide dette..
Spillet er rart, kontrollerne er bare fantastisk, og spillet er vanedannende og virkelig fordybende, men jeg hader det faktum, at der er for mange forhold på løbene, og min værste er tilstanden, der ikke styrter. Det er meningsløst for den regel at være der, og alligevel har du et løb om ikke at styrte, og denne regel holder mig på et løb i næsten en hel dag, bare jeg prøver ikke at styrte, men generelt elsker jeg spillet. Tilføj venligst flere chefer og steder, da spillet er sjovt. Fem stjerner fra mig i hvert fald.
Det stopper altid med at downloade ved 82 %, ikke én gang, ikke to gange... bare spild af data
Nice spil gerne lidt mere at lave og flere motorcykler
Meget godt spil, men har meget dårlige frigør ting, alt efter hvad der hjælper spillet til at bremse. Løs problemet og start derefter spillet med en ny version
meget sjovt men i kunne godt gøre det lidt bedre