Post by fisuchemusho on Feb 6, 2022 16:44:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shadow Fight Arena – Ninja PvP ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shadow Fight Arena – Ninja PvP IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange penger ▞▞▞
▞▞▞ Shadow Fight Arena – Ninja PvP 2022 version ▞▞▞
Se nekki jeg er fan av spillet ditt og det er for vanskelig for meg å oppgradere heltene mine, kommer det en ny helt?? Og hvorfor det er så vanskelig å få våpen hvorfor, hvorfor kan du gjøre det enkelt å spille??? Da vil jeg gi deg 5 stjerner. Og hvorfor handler det alltid om ekte penger ehh??? Jeg mener det er et spill, det er ikke sånn at det er en slags ting jeg må kjøpe??... Jeg spilte spillene dine da jeg var 12 år gammel, og du gir meg aldri gratis ting 🥺🥺🥺😢😢
karakteren Lings siste talent samurai-fokus det fungerer faktisk nå og de gir ut heltenes venstre og høyre for meg spillet er annerledes nå ja det er fortsatt mange problemer, men de prøver å fikse det og den nye hendelsen ganske ufarlig, men det er fortsatt krever ferdigheter og de fikset monkey king-feilen, de er fortsatt pengesultne ja, men i det minste prøver de å balansere spillet
Car Parking Multiplayer Simulasi zko
Shadow Fight Arena er grei. Brukergrensesnittet kan bruke noen forbedringer, The Movement Is Ok. Kampen er jevn og fin hvis du ikke henger etter. Hvis du vil være best, trenger du ferdigheter siden kampsystemet belønner gode spill, du kan ikke bare begynne å svinge sverdet ditt og forvente å vinne, men kampsystemet er ikke perfekt, for noen ganger vil fighteren din gjøre ting du gjorde ikke mener å gjøre. Hvis spillet oppdateres ofte, kan jeg se at dette spillet er en 4/5, men i sin nåværende tilstand 3/5
Var bra helt til jeg slettet det fordi etter en viss rangering går du bare mot folk med en naturlig høyere jet enn deg, så du får aldri noe uten å spille før de fikser jet. Hvis du vil vinne er det bare å holde seg tilbake og spille Shang Jet og Ironclad eller bolverk, og plutselig er du bare en gud da du får gratis absurd skade uten motspill fra motstanderen. Som bror, ikke sett meg mot folk som er som 600 trofeer foran meg som allerede har op-kortene utjevnet som tf
Shadow Fight Arena – Ninja PvP Rollenspel fgks
Vel, dette er min første redigering etter et helt år. Som vanlig utmerket spill, bedre matchmaking (selv om jeg får uventede lav lvl-spillere) har jeg noen poeng å merke seg. Forhåpentligvis vil du gjøre det. Etter gaupe fikk vi monkey king og cobra. De har alle én ting til felles. Blokker brytes. Vennligst legg til noe nytt karakter som har en ny evne. Og vær så snill, som andre spillere ba om, vennligst gjør det mer sosialt som å ha verdenschat. Hvis du gjør disse ovenfor, er jeg sikker på at dette vil være et av de beste spillene. Tq
Dette er det beste kampspillet noensinne. Jeg elsker denne arenaversjonen fordi den gir deg så mange belønninger og episke skinn. elsker deg skyggekamp❤️
Så langt er det veldig gøy, men det er absolutt ingen evne til teknikk eller timing... Når jeg trykker på knappen, bestemmer den seg bare for å jobbe når den vil, så jeg må ende opp med å spamme den til den vil gjøre jobben sin
Nekki du er fåfengte forsøk på å gjøre spillet bedre vil aldri være mulig... Alle disse spillgrafiske rettelsene og problemene er fortsatt ikke løst "Spillerbasen".
Jeg har (ingen tilkobling) problem under spilling. Det er en veldig dårlig opplevelse for meg, vær så snill å løse det.
Har ikke jobbet på en måned eller mer for meg nå. Fortsetter å gi meg en feilmelding som sier "kan ikke koble til serveren" hva skjer?
Juksere, hvis du ikke har nok spillere online, så ikke gi noen umulige kamper for å vinne kamper hvis spilleren er nivå 7, ikke fiks slåss med 20 nivåer jeg savner fortsatt gammel skyggekamp (f.eks. skyggekamp 2)
Hver gang jeg er på nippet til å vinne, vises popup-meldinger om teknisk nederlag. Vennligst fiks det så snart som mulig
Hver gang det er en melding som forteller at tilkoblingen min har problemer og kampvery *friendly* persont gjør meg løs. Spill som BGMI kjører, Asphalt kjører riktig på samme tilkobling. Ikke sikker på hva som er kravet til tilkobling.
Det er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Jeg vil spille historie som shadow fight 2. Men dette spillet er superkult.
Jeg ville ha satt 5 stjerner til i dag. Nå, uansett hva jeg gjør, bra internett, god wifi kan jeg bare ikke komme inn i spillet. Vennligst fiks dette, jeg vil seriøst ikke avinstallere, men jeg har prøvd alt og overalt. Men i går, mens jeg spilte, opplevde jeg flott spilling og fantastiske bevegelser osv. Det er først i dag det har vært et problem.
Shadow Fight Arena – Ninja PvP Fabularne lbd
Ok, så jeg liker 1v1-oppdateringen. Jeg er imidlertid ikke sikker på hvordan rangeringssystemet fungerer, og du tok meg ned til arenarangering 5. Så jeg kjempet meg tilbake til Arena 6, og da jeg gikk for å åpne den mytiske kisten, sa den «Noe gikk galt , Vennligst start på nytt" og jeg fikk ingenting. Så jeg kastet bort timer på en belønning jeg ikke en gang fikk. Også, hvem er disse gutta hvis arenaer er spørsmålstegn? Er de utviklerne? Vanlige spillere har ikke spørsmålstegn.
Fiks alt søppelet, det forferdelige etterslepet og nettforbindelsene med over 200mbps rett ved siden av ruteren, noen over cheesy og overdrevne karakterer, da...det blir bra, jeg vil ikke måtte bruke de best utstyrte jagerflyene for å vinne, vil jeg bruke den jeg vil bruke, fiks dette flotte, men så mangelfulle spillet!!! Oh, og dette spillet vil ikke åpne på noen mobilnettverkstilkobling, jeg har 5G i NYC og "ingen servertilkobling" hver gang!
Disse utviklerne er heldige at de til og med får 2 stjerner fra meg. Og det er bare for karakterene og gameplayet. De er forferdelige når det kommer til tilkobling til serverne, selv når spillere som meg har utmerket tilkobling. Dette spillet har vært ute i et par år nå, og de nekter å ta opp problemet; ikke bare med tilkobling, men avbrudd som skjer midt i spillet som noen ganger resulterer i et kamptap og blir straffet for noe som ikke er innenfor en spillers kontroll
Etter den store oppdateringen matchet jeg alltid med spillere som har fightere på nivå 10 og over med betalt gjenstand. Min konto er bare nivå 9 og fighterne mine er stort sett nivå 8. hvorfor kjemper jeg sjelden med samme nivå som min? jeg taper alltid fordi de jagerflyene er så OP, de har høyere hk og angrepsskade + den siste OP-evnen de får.
Et av de tøffeste spillene jeg noen gang har spilt, det er utfordrende når vi møter en bobil. Jeg elsker dette spillet til kjernen. Det er virkelig fantastisk, virkelig hatten av for utviklerne og grapichs-teamet. Jeg spiller skyggekamp fra den første versjonen. men dette spillet er virkelig en ny revolusjon innen RPG-spill. Det eneste problemet vi trenger en stabil internettforbindelse for å spille dette spillet og den nye rangeringen, troféoppdateringer gjorde spillet tøffere. Bare utfordrere vil tåle tøffheten i dette spillet.
Shadow Fight Arena – Ninja PvP Rollenspiele cwjf
Sir, vi trenger stemmekart-funksjonen med motstanderen når vi spiller rangert arena og vs venn-modus. Vennligst legg til stemmekart-funksjonen så blir spillet morsommere. Takk skal du ha
Flott grafikk og flott spilling ... jeg elsker det .. vel foruten det faktum at spillet sier at det er offline, men du må gå online først og deretter gå offline for å spille
Etter denne siste oppdateringen. Annonser for ikke-premiumspillere ser ut til å fungere etter seire. Kanskje 1 av 8 ikke fungerer. Jeg finner nå motstandere som er rangert for å bli matchet raskere. Ingen superlange ventetider. Vanligvis MAX to minutter. Kompensasjonen for turneringen var stor. Ingen store problemer å rapportere akkurat nå. Jeg kan faktisk investere litt penger i dette nå ettersom ting er fikset.
Spillet er flott. Vi trenger bare å fikse spillforbindelsen med andre spillere. Det har en tendens til å henge for motstanderen som ikke henger, og vi ender opp med å tape. Men annet enn det. Spillet begynner å bli mye mer interessant. Gleder meg til å se hva som er nytt i den kommende sesongen
Jeg har spilt dette spillet en stund nå, og jeg har ikke klart å oppgradere jagerflyene mine til nivå 8 fordi de trenger 10 000 gull for å oppgradere. Jeg fant nettopp ut at prisen er forskjellig fra andre spillere som spiller det samme spillet. Hvordan har det seg at prisen min for å oppgradere spillere er veldig høy. Vær så snill å fiks problemene mine, jeg hater det virkelig. Ellers er spillet ganske bra.
Shadow Fight Arena – Ninja PvP RPG opjq
Har akkurat begynt å spille i dag, og ærlig talt, jeg liker det veldig godt. Den forblir definitivt tro mot SF3 og dens spill, samtidig som den presenterer en velkommen variasjon i forskjellige karakterer og deres egen kampstil. Godt utførte utviklere.
Shadow Fight Arena – Ninja PvP Role Playing sfv
Shadow Fight Arena – Ninja PvP Rollespill vsdd
Så jeg kom over problemene med matchmaking, etter sliping for røyeoppgradering, så jeg skal bare gi mine oversikter, 1.) Generelt et bra spill, det har feil, men det er greit. 2.) Vil kreve noen god enhet og tilkobling. 3.) Noen karakterer trenger justering, men arenarangeringsheltebelønninger er nok til å konkurrere selv med Monkey King. 4.) Det er balansert F2P og P2W, sannsynligvis betale for avansement eller fremgang. 5.) Grafikken er bra selv i lav-minimal 6.) Enkel mekanikk, krever erfaring for komboer.
Spillet er flott Jeg ønsker bare at du legger mer fart til spillet eller gjør det der du eller motstanderen stopper blokken hvis du står stille i mer enn 4 sekunder. Jeg har spilt Nekki-spill i ca. 8 år. Jeg elsker spillene dine, vær så snill og ikke dumme kampen hvorfor kan ikke legioner gjøre alle de forskjellige legion-sparkene like for alle de andre klanene
Jeg pleide å spille spillet når det ikke fikk sitt tidligere navn, det var shadow fight arena. Jeg hadde mye fremgang, men nå er all den fremgangen tapt, og jeg må begynne på nytt, vennligst sjekk, for jeg vil ikke bruke tiden min fra å starte igjen.
Ok spill. God grafikk. Betal litt for å vinne. Overpriset kamppass. Reparer også serverne dine bc jeg kan ikke spille med venner. I andre spill er serverne deres ok.
veldig morsomt spill veldig hyggelig og enkelt for nybegynnere og bedre spillere Jeg håper dere har den samme opplevelsen som jeg har